Strategie de Marketing pentru Millennials în 3 pași

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’Strategie de Marketing pentru Millennials ‘ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”]
În doar 3 pași.
[/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Există o mulțime de concepții greșite despre crearea unei Strategie de Marketing pentru Millennials. Multe persoane din lumea marketing-ului vorbesc despre ei de parcă îi cunosc de ani de zile, dar greșesc.

În timp ce Millennials nu pot fi decât omogeni, aceștia împărtășesc astăzi unele așteptări din partea comercianților. Deci, dacă scopul tău este vânzarea către Millennials, atunci iată trei pași pe care îi poți urma pentru a atinge aceste așteptări.
[/av_textblock]

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’1. Fii Distractiv’ color=” style=’blockquote modern-quote’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Prima regulă de marketing pentru Millennials: comunicarea trebuie să fie distractivă. “Nu este atât de mult despre ce gândesc Millennials despre conținut, este vorba despre cui îi distrează.”, a declarat Marc Battaglia, Director executiv executiv al marketingului global de creație și conținut de la Marriott.
„Dacă nu oferă valoare în primele trei secunde, nu aveți noroc. Vei pierde persoana.”
Ceea ce este important aici este de a conținut, și nu trebuie să ne fie teamă să ne asumăm riscuri. Nu vă fie teamă să greșiți. Am creat o mulțime de conținut care nu merge bine, am creat conținut care nu aducea beneficii, dar am și creat conținut distractiv. Nu vă fie frică să le faceți pe toate.

[/av_textblock]

[av_image src=’http://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/01/imagini-intre-paragrafe.png’ attachment=’3869′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=’av-hover-grow’ link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’right-to-left’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_heading heading=’2. Fii Original’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Când vorbiți cu Millennials nu vă pierdeți umanitatea – identitatea brandului. Millennials vor ceva autentic, ceva original.
Principalul motiv pentru care aceștia sunt pe canalele de social media este pentru a păstra legătura cu prietenii lor. Nu ai vrea să fii prietenul unui Millennials?
Dacă vei comunica prea comercial sau prea PR-istic, îl vei pierde.
Trebuie să te gândești la un lucru înainte:
Cum ar răspunde un oricare alt prieten de pe Facebook?

[/av_textblock]

[av_heading heading=’3. Fii Prieten’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Când vrei să dezvolți o Strategie de Marketing pentru Millennials, nu uitați că sunt prietenii tăi. Prietenii ies în gașcă, se distrează împreună.
Dezvoltarea strategiei implică și dezvoltarea unei relații de prietenie cu aceștia.
Dacă ți-ai făcut treaba bine, userii vor prelua conținutul și îl voi Shareui. Astfel poți crea o relație puternică între brand și consumator.

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Cei din categoria Millennials iubesc rețelele de socializare, mai ales Facebook. Pe Instagram avem un procent de 80% de Millennials ce urmăresc un brand, cu 44% mai puțin decât pe Facebook.

Tu cum atragi Millennials către brandul tău?

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_social_share title=’Împarte cu prietenii tăi acest articol’ style=” buttons=” admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

Comments

comments