Programarea postărilor pe Instagram

Era și timpul!

Programarea postărilor pe Instagram este acum posibilă!

Slăvit fie Mark!

Instagram a făcut o schimbare pe care managerii social media au așteptat-o de ceva timp – va permite companiilor partenere Instagram să-și programeze postările. Înainte au existat mijloace neoficiale, aplicații și site-uri, care ofereau această funcție. Foloseau notificări push pentru a-ți reaminti că trebuie să postezi. Aceste mijloace nu lucrau direct cu Instagram, era o rută ocolitoare și periculoasă.

Aceasta adaugă la caracteristicile API introduse anterior în Instagram Graph, cum ar fi vizualizarea datelor organice și moderarea comentariilor. Aceste caracteristici adăugate permit o planificare mai bună a conținutului și o administrare sigură a contului. Elimină necesitatea ca angajații să împărtășească un singur cont prin care să se logheze.

programarea postărilor pe instagram

Din păcate, suportul oficial al noului API pentru programarea postărilor nu se extinde la ad-uri.

Pentru a accesa aceste funcții noi, companiile vor trebui să aibă un cont Business. Acestea vor fi, de asemenea, obligate să utilizeze Facebook Login atunci când acordă permisiunea unor terțe instrumente pentru a utiliza aceste funcții. Pentru cei care doresc să-și folosească în continuare instrumentele API existente, aceștia încă vor putea să facă acest lucru, dar în consecință nu vor putea accesa oricare dintre noile funcții.

Programarea postărilor pe Instagram

Programarea și publicarea conținutului Instagram a fost solicitarea numărul unu a celor peste 16 milioane de clienți. Acum, ei pot gestiona cu ușurință și în siguranță un volum mare de conținut, pot lucra în echipă mult mai bine pentru multe conturi Instagram. Hootsuite este încântat să colaboreze cu Instagram pentru a face acest lucru.

Ryan Holmes, CEO, Hootsuite

Nu știu despre voi, dar eu așteptam de mult această știre. Mă bucur tare că mai sunt platforme ce ascultă cererile userilor. Ar fi o lume mai frumoasă pentru managerii de social media.

Oare pe când și Facebook va asculta cererile noastre?

Comments

comments