Trenduri în Marketing Online de urmărit în 2018

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’5 trenduri în Marketing Online de urmărit în anul 2018′ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”]
5 idei pe care trebuie să le știi pentru o strategie de marketing online în 2018
[/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Trenduri în marketing online 2018

Această expresie va fi cea mai căutată în prima parte a anului. Aici vei găsi 5 trenduri pe care va trebui să le iei în considerare când vei crea o strategie de marketing online pentru acest an.

Unele dintre temele prezentate aici îți vor părea familiare, altele mai puțin, dar sunt teme pe care trebuie să le prezinți în orice strategie. O cheie importantă pentru 2018 presimt că va fi AI. Nu neapărat cheia principală, ci mai mult o cheie care ajută celelalte chei pentru a deschide ușa dorită.
[/av_textblock]

[av_image src=’http://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/01/Artificial-Intelligence-trenduri-in-online-marketing.png’ attachment=’3789′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’right-to-left’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

1. Artificial Intelligence (AI)

Incredibila bază de date combinată cu performanța autodidactică, AI va avea un impact enorm asupra strategiei de marketing online în 2018. Consumtorii pot primi conținut cât mai specific, personalizat exact pe stilul lor.

Pornirea unei strategii AI poate fi costisitoare și necesită o echipă fantastică, adesea greu de găsit, deoarece acest lucru încă este la început pe piața din România. Cu toate acestea, investițiile mari în avans arată rezultate promițătoare pentru cei care doresc să facă un plonjon în viitor. Luați, de exemplu, date recente oferite de către Salesforce State of the Marketing Report care arată că echipele de marketing de au mai mult de două ori mai multe șanse să utilizeze AI în campaniile lor care nu performează. Acest AI ne atrage, promite, cu siguranță vom ajuge toți acolo!

57% dintre echipele de marketing online care utilizează AI deja spun că este foarte esențial în a ajuta la atingerea KPI-urilor. Salesforce subliniază, de asemenea, că marketingul anticipează ca utilizarea AI să crească cu 53% în următorii doi ani.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

2. Mobile Video

Cât conținut video folosește brandul tău? Oricare ar fi răspunsul tău, eu voi zice că nu este îndeajuns. Din orice strategie de marketing online nu trebuie să lipsească video-urile.

Cei de la Entrepreneur ne spun că până în 2018 conținutul video va fi aproximativ de 80%. Nu este un procent ce trebuie ignorat. Majoritatea brandurilor au încearcat să adauge canale care să susțină videoclipul în strategie de online marketing pentru 2017. Între timp, în 2018, aceste numărul acestor branduri suntașteptate să crească.

Un user mediu urmărește 36 de minute de video pe zi pe un dispozitiv mobil, spre deosebire de aproximativ 19 minute – pe un computer.

[/av_textblock]

[av_image src=’http://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/01/live-streaming-trenduri-in-online-marketing.png’ attachment=’3790′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’right-to-left’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

3. Live Streaming

Nu este o surpriză faptul că videoclipul continuă să domine online-ul. Mă aștept să văd o schimbare continuă a video-urilor live. În 2017, streamingul video a reprezentat 75% din întregul trafic pe internet și nu există semne care să arate că lucrurile se vor încetini. Studiile au constatat că spectatorii urmăresc fluxurile live de 3 ori mai mult decât videoclipul încărcate într-o platformă. Platformele importante, cum ar fi Facebook, Twitter, Instagram și Snapchat, vor să dubleze cantitatea de videoclipurile live, dorind un NewsFeed cât mai interactiv.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

4. Chat Bots

Vom continua să vedem o creștere accentuată a companiilor care integrează modulele ChatBots. Acesta este un element de comunicare ce ajută la direcționarea strategiei de marketing online și îmbunătățirea suportului clienților. Facebook le-a încorporat în Messenger. În plus, alte companii le utilizează pentru

  • a-și îmbunătăți comunicarea cu clienții.
  • a răspunde la întrebări frecvente.
  • pentru a furniza informații noi și relevante cu privire la produsele și serviciile lor.

Gartner estimează că până în anul 2020, 85% din interacțiuni vor avea loc prin ChatBots.

ChatBot-urile sunt conduse de un flux de lucru predefinit și ajută la implicarea clienților și facilitează conversiile mai rapide răspunzând la întrebări sau oferind sugestii. Folosirea aplicațiilor de chat a depășit de fapt utilizarea mediilor sociale, iar audiențele se vor aștepta de la majoritatea companiilor.
[/av_textblock]

[av_image src=’http://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/01/geolocalizare-trenduri-online-marketing-2018.png’ attachment=’3794′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’fade-in’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

5. Geolocalizare

Pentru mulți, telefoanele mobile devin una cu corpul nostru. Oriunde mergem, avem telefonul cu noi. În medie, utilizatorii declanșează 75 de sesiuni mobile separate pe zi. Asta înseamnă că aceștia folosesc dispozitivul pe parcursul întregii zile pe o mulțime de locații. Marketerii folosesc tehnologia Geofencing pentru a colecta informații despre clienți și pentru a-și viza clienții atunci când intră, părăsesc sau locuiesc în anumite zone. Acest lucru mai este cunoscut sub denumirea de geofences. Geofences sunt domenii specifice care solicită notificări mobile în momentul în care un client este activ într-o anumită zonă. În timpul momentelor cheie, comercianții ar putea trimite mesaje promoționale oferind reduceri utilizatorilor. Geofencingul este o modalitate excelentă de a vă implica clienții care sunt în mișcare într-un mod mai contextual. Rețineți că clienții trebuie să “permită” aplicației să urmărească locația.

Un studiu Google recent arată că mai mult de 76% dintre utilizatorii care folosesc dispozitivele mobile pentru a căuta ceva în vecinătatea lor ajung la sediul (online sau offline) al brandului.

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
La sfârșitul celor 5 mențiuni de mai sus am realizat că sunt mai multe trenduri. Acest lucru mă obligă să revin cu Alte 5 trenduri în marketing online de urmărit în 2018.

Tu ce trenduri urmărești pentru anul 2018?

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_social_share title=’Împarte cu prietenii tăi acest articol’ style=” buttons=” admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

Comments

comments