Google AMP Stories

Google AMP Stories este încercarea celor de la Google de a concura cu formatul de Stories lansat de Snapchat. După preluarea acestui format de către Instagram și Facebook, Google vrea să intre și el în joc.

Google este cea mai recentă companie care dorește să folosească „poveștile” lansate de Snapchat.  Noul format, AMP Stories, permite editorilor să combine text, imagini și videoclipuri în postări individuale care pot fi indexate și afișate în căutare. Ca format, AMP Stories a fost construit pentru mobil – ca și conținut este încărcat rapid, dar Google a adăugat, de asemenea, suport pentru desktop, permițând utilizatorilor să vizualizeze și să publice conținut de pe diferite dispozitive.

https://developers.googleblog.com/2018/02/amp-stories-bringing-visual.html

Într-o recentă postare pe blog, managerul Google AMP, Rudy Galfi, a explicat că AMP Stories nu va avea întreruperi de publicitate încă de la început, Google dorește să permită editorilor să se promoveze prin conținutul propriu. Mai important, editorii vor putea să păstreze 100% din venitul publicitar din această facilitate. Recunoscând că publicitatea este o parte importantă a strategiei editorilor de generare de bani, Galfi a explicat că “Publicitatea este foarte importantă. ”

În prezent, Google se concentrează pe implicarea editorilor și va analiza o „abordare orientată spre consumatori”, deoarece primește feedback suplimentar. Numai atunci compania poate „să-și dea seama cum va începe să se vadă”. Dar nu este un joc ușor, deoarece este o provocare pentru editori, „în special pentru cei mici ce doresc să experimenteze sau să publice aceste tipuri de stories”.

Google’s AMP Stories este pentru toată lumea!

Un tutorial despre cum poți începe, găsești aici.

Documentația o poți citi aici.

Comments

comments