Google AdWords Express – campanie de AdWords în doar 15 minute

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’Google AdWords Express’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”]
Cum să-ti creezi o campanie AdWords în doar 15 minute?
[/av_heading]

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Google AdWords Express – despre ce este vorba în propoziție?’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Google AdWords Express este varianta mult mai ușor de folosit a clasicului AdWords. Dacă îmi permiteți, Google AdWords for dummies. 🙂 Aceste vine în ajutorul afacerilor și agențiilor mai mici ce doresc să realizeze campanii AdWords. Acesta se laudă că te poate ajuta să creezi o campanie în doar 15 minute cu opțiuni de reziltate ca: apeluri telefonice, vizite în magazin și acțiuni în website.
[/av_textblock]

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Google AdWords Express – cum funcționează acesta?’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Echipa AdWords Express  se laudă că poți realiza o campanie de la 0 în doar 15 minute. Pentru că nu am încredere în oricine, am zis să încerc. Să vedem, pas cu pas cu pas, că-s doar trei.
Cu acordul vostru, trecem peste partea cu înregistrare cont și pășim direct în partea de creare a campaniei.
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”]
[av_image src=’https://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/02/01-1-180×180.jpg’ attachment=’4305′ attachment_size=’square’ align=’center’ styling=” hover=’av-hover-grow’ link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’fade-in’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_half]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Cei 3 pași sunt 7 pași mai mărunți:

  1. Alege rezultatul dorit pentru această campanie. Poți alege dintre apeluri telefonice către companie, vizite în magazin sau acțiuni în website.
  2. Alege audiența. Targetează zona unde vrei ca ad-ul tău să fie afișat.
  3. Spune cine ești și ce oferi. Ce domeniu de activitate ai și ce alte interese poți folosi pentru a ajunge la consumator.
  4. Crează ad-ul. Scrie frumos și atrăgător textul pentru campania ta. Ai poți alege și LP-ul, site-ul tău sau contul de Google Business.
  5. Setează bugetul. Pe principiul Câți bani ai la tine?, setează suma medie pe care dispus să o plătești.
  6. Ultimul feedback. Verifică atent informații campaniei. Apoi încă odată.
  7. Setează modalitatea de plată. Dacă ai un cod promo, aici îl poți introduce.

Felicitări, tocmai ai setat o campanie prin Google AdWords Express.

[/av_textblock]

[av_slideshow size=’featured’ animation=’slide’ autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’]
[av_slide id=’4306′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4307′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4308′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4309′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4310′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4312′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4311′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[av_slide id=’4313′ slide_type=” video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_ratio=’16:9′ video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” title=” link_apply=” link=” link_target=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide]
[/av_slideshow]

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Google AdWords Express – mai bun decât AdWords clasic?’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Nu! 🙂

Chiar dacă cele două îți permit să faci același lucru, să creezi campanii de promovare pe Google, Google AdWords și AdWords Express sunt foarte diferite.

Google AdWords este o platformă foarte complexă, folosită de profesioniști, care îți oferă control asupra oricărui detaliu al campaniei. Odată cu acest nivel ridicat de control vine o cantitate la fel de mare de complexitate în mânuirea campaniei, ceea ce este uneori intimidant pentru agențiile mici de publicitate sau afacerile mici ce doresc să creeze aceste campanii cu personalul pe care îl are la dispoziție.

AdWords Express îți permite să creezi o campanie cu mai puține click-uri, dar nu ai posibilitatea să controlezi campania în totalitate. Setările mai complexe sunt făcute automat de către Google, cu ajutorul informațiilor oferite de tine.
[/av_textblock]

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Google AdWords Express – la ce adresă îl găsesc?’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Pentru o descriere mai detaliată, poți vizita site-ul oficial Google AdWords Express. Bineînțeles că nu se putea fără aplicații de mobil. Găsești varianta pentru Android și Apple, cei de la Windows să facă bine să își schimbe telefonul. Aici ai link-urile aplicațiilor: Google Play și App Store.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/02/imagini-intre-paragrafe.jpg’ attachment=’4321′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=’av-hover-grow’ link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’fade-in’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Eu am reușit că creez campania în aproximativ 10 minute. Am avut un plus pentru că deja aveam o modalitate de plată știută de Google iar textul l-am scris fără să mă gândesc mult. 🙂 Aștept să ruleze campania să vedem ce rezultate obțin. O să fac o comparație cu ad-ul creat pe AdWords-ul clasic pentru a observa care obține rezultate mai bune.

Tu ai creat campanii cu Google AdWords Express? Dacă da, poți spune câteva cuvinte despre experiența aceasta în comentarii?

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_social_share title=’Împarte cu prietenii tăi acest articol’ style=” buttons=” admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

Comments

comments