Facebook suportă postări 3D

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’Facebook suportă postări 3D’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Facebook suportă postările 3D de câteva zile iar lumea a luat-o razna!

Această funcție este testată, iar, doar cu ajutorul partenerilor săi, toate fiind branduri din America. Zic iar pentru că în luna octombrie, Facebook a mai avut o încerca de a lansa tipul de postări 3D. Newsfeed-ul de săptămâna acesta ne-a prezentat noul tip de postări 3D. Acesta implică o muncă mai ușoară pentru utilizatori de a urca o imagine de acest fel.

Te poți juca cu postarea următoare:

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Formatul, glTF 2.0, permite redarea mai realistă a texturilor obiectelor și o artă 3D mai detaliată. O nouă etichetă Open Graph va permite dezvoltatorilor web să facă conținutul 3D pe site-urile lor să apară în 3D atunci când este distribuit pe Facebook.

Ce înseamnă asta pentru tine? Ei bine, este posibil să întâlnești în News Feed potări de tipul 3D, cum este cea de mai sus și cele de mai jos. De asemenea, poți adăuga mai multe dimensiuni la creațiile pe care le vezi prin aducerea lor în Facebook Spaces, platforma Facebook socială VR, asemenea cum faci cu o fotografie sau un videoclip. Aceasta înseamnă că poți să joci jocuri virtuale cu prietenii tăi în VR, să-ți faci un selfiu și să-l posezi pe Facebook.
[/av_textblock]

[av_video src=’https://youtu.be/b-059gZMlKc’ format=’16-9′ width=’16’ height=’9′]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Există oportunități imense pentru Facebook dacă poate face acest lucru. Ar putea lăsa alte rețele sociale muuult în spate oferind cele mai futuriste căi de a share-ui conținut. Îți poți imagina cu ușurință profilurile de pe Facebook obținând un “raft 3D” unde poți să afișezi obiectele pe care le-ai colectat pentru a te juca cu prietenii. Și sperăm că Facebook sau un terț va dezvolta un mare avatar creator care generează automat o mini versiune virtuală a ta bazată pe fotografiile tale. Pun pariu că Facebook în cele din urmă își face propriul său concurent cu avatarele Bitmoji ale lui Snapchat.

Oamenii de marketing și agențile de publicitate ar dori cu siguranță să permită utilizatorilor să probeze o geantă în realitatea augmentată decât să o privească într-o fotografie, iar unele mărci ca Sony pregătesc deja calea pentru comerțul realității augmentate. Wayfair vă permite acum să inspectați o versiune 3D a mobilierului într-o setare de acasă înainte de a cumpăra.
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_postslider link=’category’ wc_prod_visible=” prod_order_by=” prod_order=” columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’excerpt’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’no’ interval=’5′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

VR, AR, 3D. Oare ce urmează?

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_social_share title=’Împarte cu prietenii tăi acest articol’ style=” buttons=” admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

Comments

comments