Email marketing – trenduri pentru anul 2018

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’Email marketing’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”]
Trenduri pentru anul 2018
[/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Email marketing este un tool de bază atunci când ne propunem să promovăm, să vindem, să strângem date, să fidelizăm şi să construim relaţii durabile cu clienţii. Strategia de email marketing probabil este deja în strategia ta, de aceea trebuie să fii la curent cu noutățile pentru a dezvolta și actualiza permanent tacticile.

Email marketing în trecut, prezent și viitor

Anul trecut ne-a demonstrat până acum și încă ne demonstrează importanța email marketingului în mixul de vânzare. Dintre tacticile folosite de oamenii de digital marketing în companiile lor, emailul ocupă în continuare un loc principal iar tendințele promit o creștere și mai mare a acestui vector de comunicare dintre companii și clienți.

Cei de la litmus.com au întrebat peste 1200 de oameni cu specializarea în email marketing să aleagă dintre cele 6 trenduri pentru anul 2018. Răspunsul, mai jos:
[/av_textblock]

[av_image src=’https://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/02/top-email-marketing-trends-chart.png’ attachment=’4437′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’lightbox’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Trenduri în email marketing

pentru anul 2018

(1) Campaniile de e-mail marketing se vor concentra mai mult pe date

Email marketingul axat pe date se referă la interpretarea informațiilor pentru a înțelege mai bine clienții și nevoile lor. Brandurile se îndreaptă spre luarea unor decizii informate după obținerea unor date de profunzime despre clienți.

Trend-ul presupune implementarea unui plan de e-mail marketing folosind informații și insight-uri pentru a livra e-mailuri de campanii care targetează nevoile, preferințele și interesele fiecărui consumator.

Cunoașterea unor date demografice și comportamentale ale clienților va juca un rol important în personalizarea campaniilor și luarea unor decizii mult mai bine informate în ceea ce privește marketing-ul prin e-mail.

(2) E-mail marketerii vor continua să capteze atenția consumatorilor în timpul micro-momentelor

Micro-momentele apar atunci când consumatorii folosesc un device din reflex (mai ales un smartphone, în ultimii ani) pentru a acționa spre satisfacerea unei nevoi – de a învăța, a descoperi, a viziona sau a achiziționa ceva.

În aceste momente, așteptările clienților sunt mari – ei vor ceva și vor acum. Pentru că trendul este ca un client să acționeze, cel mai frecvent spre achiziționarea unui produs, în câteva secunde de la primirea unei informații, e-mail marketerii trebuie să preîntâmpine nevoile lor și să fie mereu cu un pas în față.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/02/email-marketing-micromoments.jpg’ attachment=’4442′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

(3) Cunoașterea micromomentelor are implicații critice pentru email marketeri

Brandurile care încep să apeleze la micromoment marketing trebuie să înțeleagă un lucru esențial – produsul tău nu este centrul lumii consumatorului, iar cheia în micromoment marketing este să înțelegi că ai doar câteva secunde să captezi atenția consumatorului vizat.

Prin folosirea conținutului inteligent și adaptat contextului, email marketerii vor putea să se folosească de puterea acestor micro-momente pentru a atrage clienții și a crește conversiile.

(4) Conținutul va deveni din ce în ce mai „smart”

Redactarea de conținut inteligent sau axat pe consumator face parte din trendurile importante preconizate în email marketing.

Conținutul inteligent are o capacitate enormă de a atrage atenția consumatorilor și a crea conversii și le dă specialiștilor în email marketing abilitatea să se folosească de micro-momentele discutate anterior.

Conform Content Marketing Institute, contentul inteligent va presupune un proces avansat care include date și metadate, care coordonează eforturi de creare de conținut pe mai multe departamente și care include ultimele tehnologii, inclusiv inteligența artificială.

Ce rol ar putea avea inteligența artificială în e-mail marketing? Poate ți-ai pus deja această întrebare citind rândurile de mai sus.

Succint, inteligența artificială va putea fi folosită pentru a analiza modul cum citește fiecare consumator un e-mail, care sunt interesele sale și a trimite e-mail-uri fiecărui consumator în parte cu conținut relevant și personalizat.

Conținutul inteligent este un conținut bogat din punct de vedere structural și semantic și, prin urmare, detectabil automat, reutilizabil, reconfigurabil și adaptabil.

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Ce ne așteaptă în continuare?

Specialiștii prevăd schimbări importante în ceea ce privește email marketingul în următoarea perioadă, cu implementarea unor modalități noi de înțelegere și atragere a consumatorilor folosind conținut relevant pentru ei.

Dacă vrei să implementezi o campanie de email marketing, ar trebui să iei în considerare câteva dintre trendurile pe care ți le-am prezentat mai sus pentru a-ți maximiza rezultatele și a fi mereu cu un pas înainte.
[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_social_share title=’Împarte cu prietenii tăi acest articol’ style=” buttons=” admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

Comments

comments