Butonul Downvote. Nu Dislike, dar e pe aproape

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’Butonul Downvote este testat de către Facebook’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”]
Nu Dislike, dar e pe aproape
[/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Cum poate Facebook să promoveze interacțiunea semnificativă între utilizatori? Permițându-le să semnalizeze comentariile inadecvate pentru a le ascunde.

Facebook testează acum un buton Downvote pe un set limitat de conturi. Aceștia spun că motivația din spatele acestui buton este de a crea o modalitate ușoară pentru ca oamenii să le trimită un semnal că un comentariu este inadecvat, necivil sau înșelător.

Iată declarația făcută de Facebook:

“Nu testăm un buton de Dislike. Explorăm o caracteristică pentru ca oamenii să ne ofere feedback despre comentariile privind postările publice din pagini. Aceasta se execută doar pentru un mic grup de persoane din S.U.A.”

[/av_textblock]

[av_image src=’https://www.digitalsuperhero.ro/wp-content/uploads/2018/02/facebook-downvote-button-738×321.jpg’ attachment=’4273′ attachment_size=’entry_with_sidebar’ align=’center’ styling=” hover=’av-hover-grow’ link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’fade-in’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
Butonul Downvote se leagă cu știrile recente a celor de la Facebook, acordând prioritate conținutului News Feed care conduce interacțiuni semnificative în loc de navigare pasivă. Asta a determinat Facebook să arate mai puține videoclipuri virale, ceea ce a contribuit, la rândul său, la o scădere a numărului de utilizatori activi zilnic din SUA și Canada – prima scădere de oriunde – și cea mai lentă rată de creștere a utilizatorilor noi înregistrați pe Facebook.

Dar o modalitate prin care Facebook ar putea genera o interacțiune mai semnificativă fără a pierde timp pe site ar putea fi prin a asigura că cele mai interesante comentarii se află în partea de sus a postărilor. Facebook deja clasifică comentariile prin relevanță bazate pe Likes and Replyes. Dar butonul Downvote ar putea să asigure că, în cazul în care comentariile neplăcute vor ajuge totuși în partea de sus, Facebook va ști.

Aceasta ar putea duce eventual la o modalitate prin care Facebook să îngroape aceste comentarii sau pe cei care le postează. Cu toate acestea, acest lucru va deschide doar mai multe întrebări despre cenzură și ceea ce se califică drept inadecvat într-un moment în care Facebook se străduiește deja să-și gestioneze responsabilitățile ca ceea ce Zuckerberg numește “nu o companie media tradițională”.
[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_social_share title=’Împarte cu prietenii tăi acest articol’ style=” buttons=” admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

Comments

comments