Noul Algoritm Facebook îți schimbă NewsFeed-ul?

Da, clar da! Cu siguranță!

Facebook a revizuit modul în care ordonează postările, videoclipurile și fotografiile care apar în NewsFeed-ul utilizatorilor, introducând schimbări majore. Acestea au fost concepute pentru a pune în prim plan familia și prietenii.

Pe scurt, vei vedea mai multe postări de la prieteni cu care ai interacționat cel mai des. Vei vedea mai puține videoclipuri despre gătit ale brandurilor. Prioritizarea a ceea ce fac prietenii și familia ta face parte dintr-un efort Facebook de a ajuta oamenii să-și petreacă timpul pe site în ceea ce crede că este un mod mai semnificativ.

Facebook face mici schimbări sub capotă, reconfigurând algoritmi care ghicesc ceea ce ar putea fi cel mai interesat. Iată ce înseamnă pentru tine.

algoritm facebook

Publicațiile și Brandurile vor pierde

Șeful echipei ce se ocupă de News Feed, Adam Mosseri, a venit cu un articol nou pe blogul companiei. Acesta a scris că afișarea mai multor postări de la prieteni e înseamnă că vom afișa mai puțin conținut public, inclusiv videoclipuri și alte postări de la editori sau companii. Se pare că noul Algoritm Facebook este aici pentru a ne face un bine.

Facebook was built to bring people closer together and build relationships.

Pentru mulți dintre noi, această știre vine ca o ușurare. În decembrie, Facebook însuși a recunoscut volumul masiv de informații din News Feed-ul tău. Se pare că acest lucru este deseori rău pentru starea ta de spirit. 🙁

Cei care încă vor să vadă postările Paginilor preferate și editori de încredere, vor putea face asta. Încă avem opțiunile de See First, pentru prieteni sau pagini.

Conținutul prietenilor pe primul loc

“Pentru a face acest lucru, vom anticipa postările prin care ați putea dori să interacționați cu prietenii dvs. și vom afișa aceste postări mai sus în feed”, a scris Mosseri. Un videoclip atașat la postul său a spus că indicatorii care iau în calcul algoritmul sunt reacțiile, comentarii și acțiunile.

Facebook vă permite, incă, să vă limitați expunerea la anumiți oameni – chiar dacă acești oameni sunt frații tăi plictisiți. O opțiune este să folosiți Snooze, ceea ce va determina ca postările să dispară din feed-ul dvs. timp de 30 de zile.

Înseamnă că vor elimina paginile din News Feed?

Nici chiar așa de rău. Această actualizare nu este aceeași cu testele recente în care se încearcă mutarea conținutul paginilor în tabul Explore. Postările brandurilor vor apărea în continuare în News Feed, deși ar putea fi într-un număr mult mai mic.

Tot acest Algoritm Facebook pare a fi un lucru bun. Pentru consumatori și prietenii lor. Dar brandurile, nu sunt și ele oameni? Presimt o creștere a costurilor pentru campaniile de Facebook și o mutare a unor campanii pe alte platforme.

Voi ce părere aveți despre noul News Feed?

Comments

comments